خدمات پس از فروش آسان جی اس ام

در نگاه بلند مدت ما مشتری عضوی از خانواده بزرگ آسان جی اس ام است، بنابراین تعهد ما با فروش به اتمام نمی‌رسد. هدف اصلی ما ایجاد تجربه‌ی لذت‌بخش خرید، دلگرمی به پشتیبانی کامل و موفقیت در کسب بهترین نتیجه برای مشتریان بوده و معتقدیم پیمودن مسیر پیشرفت و ترقی به‌همراه اعضای این خانواده بزرگ ضامن بقای مجموعه و خشنودی تمام اعضا می‌باشد.

 

آسان جی اس ام

برای دریافت اطلاعات در خصوص خدمات پس از فروش، تعمیر، استعلام گارانتی، خرید گارانتی طلایی و … ، می‌توانید با مرکز پشتیبانی مشتریان ما از طریق شماره 02166704429 در تماس باشید. تیم ما در تمام روزهای کاری آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به شما می‌باشد.

پس از ثبت درخواست پشتیبانی، تیم خدمات پس از فروش آسان جی‌اس‌ام در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهد گرفت. 

ضمانت اصالت و سلامت

تنها مجموعه عرضه کننده ابزار و لوازم به صورت مستقیم از کارخانجات معتبر و برند‌های بین المللی

7 روز ضمانت بازگشت کالا

مشروط به باز نشدن بسته بندی اصلی عدم استفاده، کامل بودن لوازم جانبی همراه و سلامت پک و کارتن (هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است)

48 ساعت مهلت تست

مخصوص خرید‌های غیرحضوری (خرید‌های حضوری قبل از تحویل، تست و با تایید مشتری تحویل  می‌گردد.)

3 سال خدمات پس از فروش

پشتیبانی در عرضه‌ی قطعات یدکی، تعمیرات و بروزرسانی‌ها تا حداقل سه سال 

یکسال گارانتی

امکان استفاده از گارانتی شش ماهه و یک ساله بصورت اختیاری

درخواست و پیگیری تعمیر

استعلام و دریافت گارانتی طلایی

آموزش استفاده از تجهیزات

خدمات ویژه

طرح های حمایتی

انتقادات و پیشنهادات

سوالات متداول

خدمات سریع و تخصصی در سراسر ایران

 این مرکز با بهره‌گیری از کارشناس متخصص و مجرب، در تمام روزهای هفته آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما مشتریان عزیز در سراسر ایران است. هم‌چنین، خدماتی مانند راهنمایی در نصب و راه‌اندازی، تعمیرات، استعلام ، تمدید گارانتی و پاسخگویی به سوالات یا مشکلات مربوط به محصولات شما را ارائه می‌دهد.

تمدید گارانتی آسان جی اس ام

برای تمدید گارانتی محصولات آسان جی اس ام، ما طرح ویژه‌ای به نام «کارت گارانتی طلایی» را برای مشتریان آسان جی اس ام ارائه کرده‌ایشم. در این طرح، شما می‌توانید قبل از پایان دوره گارانتی محصول خود، با پرداخت هزینه‌ای مناسب، «کارت گارانتی طلایی» را خریداری کرده و از ۱۲ ماه گارانتی اضافی بهره‌مند شوید.

"

برای خیال راحت بعد از خریدتان

ما در آسان جی اس ام، با هدف ایجاد آرامش خاطر پس از خرید و جلب حداکثری رضایت مشتریان، متعهد شده‌ایم تا با پشتیبانی کامل در کنار شما باشیم. این تعهد با هدف ایجاد اعتماد و اطمینان در خرید محصولات آسان جی اس ام طراحی شده و ما همواره در کنار شما خواهیم بود تا تجربه‌ای مطمئن و دلپذیر از خرید خود داشته باشید.

در صورت داشتن هرگونه سوال، لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه فرمایید.