تعمیرات

بهترین شرکت‌های ابزارآلات تعمیرات موبایل

بهترین شرکت‌های ابزارآلات تعمیرات موبایل – همیشه کارآموزان تعمیرات موبایل در شروع کار، برای خرید تجهیزات و ابزارآلات این سوال را مطرح می‌کنند؛ اینکه از کدام برند ابزارآلات خود را تهیه کنیم؟ به صورت کلی این سوال به شرایط مختلفی بستگی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را راهنمایی کنیم.

مورد اول – بودجه مالی شما چه قدر است؟

در خرید ابزارآلات حرفه‌های مختلف و نه فقط تعمیرات موبایل، همیشه اولین و مهم‌ترین مسئله خریداران بودجه و توان مالی خریداران است. به این صورت که شما اگر بودجه کافی نداشته باشید باید به ابزارآلات ارزان قیمت فکر کنید. اما آیا ابزار ارزان همیشه بی‌کیفیت است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قطعا خیر. گاهی شرکت‌های مختلفی هستند که در کنار قیمت ارزان تجهیزات خود، کیفیت مناسبی نیز ارائه می‌دهند. در زمان نگارش این مقاله بودجه حداقلی برای خرید ابزار‌های ضروری مثل هیتر هویه، لوپ دیجیتال، منبع تغذیه، مولتی‌متر و … حدود 25 الی 30 میلیون تومان است. در نظر داشته باشید در زمان مطالعه این مقاله ممکن است قیمت‌های کمتر و یا بیشتری برای ابزار‌آلات موبایل نیاز باشد.

مورد دوم – نیاز خود را بشناسید

گاهی در میان کارآموزان تعمیرات موبایل افرادی را می‌بینیم که در همان روز‌های اول شروع کار، به فکر خرید دستگاه تمام اتوماتیک تعویض گلس هستند یا برای خرید هیتر و هویه همیشه دوست دارند که حرفه‌ای ترین ابزارها را در میز کار خود داشته باشند. به صورت کلی، این کار اشتباه نیست اما آیا شما واقعا در زمان شروع کار به دستگاه لیزر گلس نیاز دارید؟ قطعا خیر. در ماه‌ها و حتی سال‌های اول تعمیرات موبایل شما فقط به ابزار‌های ضروری این شغل نیاز دارید. خرید دستگاه تعویض گلس و یا دستگاه لیزر یک مورد اضافی است که بعدا می‌توانید به آن فکر کنید.

در لیست زیر می‌توانید ابزار‌های ضروری و موردنیاز تعمیرکاران را مشاهده کنید

بعد از بررسی دو مورد پیش‌نیازی که در  مطلب قبل گفته شد، حالا می‌توانید به سراغ انتخاب برند مورد نظر رفته و به خرید ابزار بپردازید.

هیتر و هویه
لوپ تعمیرات موبایل
منبع تغذیه
مولتی‌متر
سپراتور
انواع پنس
انواع پیچ گوشتی
قاب باز کن
انواع انبردست و سیم چین
انواع ابزار‌های کاربردی و مصرفی مانند روغن لحیم و …

بررسی انواع برندها و شرکت‌های تولید کننده ابزار تعمیرات موبایل

در لیست زیر چند کمپانی مطرح در زمینه طراحی و تولید ابزارآلات مورد نیاز تعمیرکاران موبایل را به شما معرفی می‌کنیم و همزمان کیفیت و قیمت برند‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

برندهای برتر تولیدکننده هیتر و هویه

برند کوییک Quick : یکی از برند‌های مطرح در زمینه طراحی و تولید ابزارآلات تعمیرات موبایل این برند چینی است که سابقه‌ای 23 ساله در طراحی و تولید انواع هیتر هویه و دستگاه‌های مختلف الکترونیکی دارد. این شرکت از سال 1990 کار خود را شروع کرد و حالا بعد از 23 سال، محصولات این شرکت به‌خصوص هیتر و هویه آن، یکی از انتخاب‌های حرفه‌ای تعمیرکاران است. در نوشته زیر چند محصول حرفه‌ای و با قیمت مناسب آن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • هیتر و هویه کوییک مدل 8786D+ اگر برای خرید هیتر و هویه بودجه زیادی ندارید می‌توانید این محصول را تهیه کنید. این هیتر و هویه با توجه به قیمت کمتر از دیگر محصولات، کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد.
  • هیتر و هویه حرفه‌ای کوییک مدل 1300A  اگر برای شروع، گذینه حرفه‌ای و باکیفیتی از محصولات Quick می‌خواهید، این محصول کاملا برای شما مناسب است.

برند سوگان Sugon : این کمپانی که سابقه کمتری نسبت به شرکت کوییک دارد، یکی از باکیفیت‌ترین برندها در زمینه تولید و عرضه ابزار‌آلات تعمیرات موبایل است. به صورتی که بعد از چند ماه عرضه محصولات به بازار‌های مختلف، سهم قابل توجه‌ای را از آن خود کرده است. این محصول به این جمله معروف است که همزمان با قیمت بسیار مناسب، طراحی جدیدتر و کیفیت بهتری نسبت به دیگر کمپانی‌ها دارد. در لیست زیر دو محصول ارزان قیمت و حرفه‌ای از این کمپانی را برای شما قرار می‌دهیم.

  • هیتر و هویه سوگان مدل 202 : اگر برای خرید هیتر و هویه خود بودجه کم‌تری دارید و نمی‌خواهید مبالغ بالاتری بپردازید، می‌توانید این محصول را خریداری کنید.
  • هویه دوقلو سوگان مدل T3602 : یکی از جدیدترین محصولات در زمینه هویه، این محصول است که قابل رقابت با محصولات حرفه‌ای و گران قیمت شرکت‌های مختلف تولید کننده هویه می‌باشد.

برندهای برتر تولیدکننده لوپ دیجیتال و آنالوگ

برند آر اف فور RF4 : در بین شرکت‌های سازنده لوپ، از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای سازنده این ابزار است. قیمت مناسب در کنار سابقه درخشان، این کمپانی را به یکی از برترین تولید کنندگان لوپ آنالوگ و دیجیتال تبدیل کرده است.

  • لوپ آنالوگ دیجیتال RF7050TVP : یک لوپ با قیمت بسیار مناسب، برای کسانی که در اول راه هستند. این لوپ سه چشم ویژگی‌های لوپ‌های حرفه‌ای را دارد که می‌تواند برای خرید بسیار مناسب باشد.پ
  • لوپ دیجیتال RF6565TVD2 : اگر از نظر مالی محدودیتی ندارید و به دنبال حرفه‌‌ای‌ترین محصول این شرکت هستید، این لوپ کاملا برای شما مناسب است. ویژگی‌های این لوپ باعث شده تا در میان برترین لوپ‌های تعمیرات موبایل قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *